Wednesday 17 August 2011

Sjalvklart, Madde!

Sa blogger vagrar lata mig kommentera, sa har kommer ett blogginlagg om min systers blogginlagg. :D

I Maddes Bubbla - Tankar om livet, kärlek & blommiga tandborstar: Malin, minns du?


Visst minns jag, gumman! vi akte den rostiga farjan hem fran Irland 2004 och jag blev kar i den lilla nallen och kopte honom. Vad dopte vi honom till? Simon? konstigt namn gor en Irlands nalle, eh? vi far nog dopa om honom. Om bade du och jag funderar pa namn sa kan vi bestamma nagot nar jag kommer hem :) Dopa forresten? kan en nalle tro? tror nog inte det? sa varfor dopa? namnge? du forstar vad jag menar :D


ska bli sa haligt att fa hanga med dig gumman och catch up pa riktigt, lyssna pa all ny musik du har hittat, prata om allt mellan himmel och jord (litterally), flumma, dansa (jag min fuldans, du pa riktigt ;) ), fota, men mest av allt bara var med min allra allra karaste systeryster! Jag alskar dig gumman!

1 comment:

Madde said...

Åhh, Irlandsresan :D Tycker att vi indeed ska döpa om honom ;) eller namnge…vad det nu än blir!

AHHHH, är så excited att få träffa dig och Daniel igen!! Går runt och ler stort och fånigt hela tiden, för det är för bra för att vara sant! God is good!

Jag älskar dig så mycket, min fina fina syster! SNART SES VI!